Re: [starocie] wydajnosc pentium;

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 23:35:11 MET DST

pawel wrote:
> A tak z ciekawosci to powyzej 133 czy od 133 ?

  Pierwsze partie 133 mialy podobno jeszcze dowolny mnoznik. Jednak
wszystkie pozniejsze partie juz nie. Sam spotykalem sie juz tylko z
blokowanymi 133kami. Ustawienie czegokolwiek ponad 2x nic nie zmienialo.
AFAIK wszystkie powyzsze czestotliwosci (>=150) juz zawsze mialy
blokowany mnoznik.

A tak z ciekawostek. Mam kolege, ktory mial niesamowite szczescie i
trafil mu sie PIII 700 bez zablokowanego mnoznika. Musial pochodzic z
jakiejs partii inzynierskiej.

        Artur