Re: [starocie] wydajnosc pentium;

Autor: Kulonik (zbysios_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 14:48:43 MET DST

Hej,

Użytkownik "Artur Orlowski" <arturo_at_edu.com.pl> napisał w wiadomości

> Nie istnial taki Pentium. Albo podkrecone P166, albo odkrecone P200.

Istniał, istniał- miałem nawet takiego w rączkach. Fakt, Intel wypuścił
bardzo małą partię takich procków ponieważ były to jeszcze wersje bez
instrukcji MMX, a już produkcję na Pentium MMX (166, 200, 233), stąd
praktycznie nie dotarły do Polski.
Co do Pentium Pro (póżniejsze posty :) to przyjął się i to dobrze w
konfiguracjach serwerowych, gdzie mógł pokazać co potrafi przy pracy z
aplikacjami i systemami 32 bitowymi (njczęściej konfigurację 2 procesorowe),
co do domowych użytkowników niestety nie, bo pracował na aplikacjach
16bitowych wolniej niż zwykłe Pentium (ukochane przez tak wielu Windows
:(( i jego dziedzictwo po DOSie ). Najsłabsze PentiumPro z tego co się
orientuję pracowało na zegarze 150MHz, najmocniejsze -200MHz.
To by było na tyle.
Pozdrowienia
Zbyszek