Re: Opis grupy - Bardzo wazne

Autor: An_Kra (input_at_poczta.fm)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 13:18:02 MET DST

"ebrom" <ebrom_at_poczta.onet.pl> napisał:

# > Reasumujac, sprawy zwiazane bezposrednio z OSami maja tu nie trafiac
# > jednak konfiguracja sprzetu wymaga jakiegos OSa i trzeba bedzie sie z
# > tym pogodzic.
#
# dokladnie o to mi chodzilo,
[...]
# pomysl z opisem grupy jest jak najbardziej sluszny i jestem za, ale jak
juz
# wspomnialem nie mozemy odciac sie zupelnie od sprawy OS'ow, stad
nalezaloby
# w tym opisie uwzglednic kwestie instalacji urzadzen lacznie z ich
# sterownikami i dzialaniem w danym OS'ie...

Zmiana opisu grupy jest rozwiązaniem słusznym ale połowicznym.
Według mnie rozwiązaniem optymalnym byłoby utworzenie nowej grupy
z nazwą wskazującą jednoznacznie na tematykę; hardware, np.
pl.comp.hardware. Grupa pl.com.pecet pozostałaby z dyskusjami ogólnymi - tak
soft jak i hard.
A może warto by przedyskutować utworzenie grupy dotyczącej ogólnie
oprogramowania pod nazwą pl.comp.software?

pozdrowienia

--
An_Kra