Re: Opis grupy - Bardzo wazne

Autor: ebrom (ebrom_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 10:32:34 MET DST

> I to bardzo dobrze, bo w wiekszosci spraw tak jest i tam wlasnie
> powinny one trafiac, jednak sadze , ze przedpiscy chodzilo o to ze nie
> wszystkiego da sie uniknac,

> Reasumujac, sprawy zwiazane bezposrednio z OSami maja tu nie trafiac
> jednak konfiguracja sprzetu wymaga jakiegos OSa i trzeba bedzie sie z
> tym pogodzic.

dokladnie o to mi chodzilo,
skladajac lub serwisujac jakiegos kompa nie da sie mowic o poprawnym
dzialaniu i konfiguracji sprzetu bez odwolania sie do jakiegos systemu...
inna sprawa jest np. kwestia urzadzen, ktore dzialaja tylko w danym OS, np.
drukarki GDI dzialajace tylko w win9x/Me (sam mam jedna taka drukarke)...
jeszcze inny przyklad: jak mozna np powiedziec na 100% ze jakas karta
graficzna lub muzyczna jest dobrze skonfigurowana i dziala prawidlowo bez
jej sprawdzenia np. w windzie...
a co np. z kwestia konfliktu w niektorych konfiguracjach ACPI z windami?
wszak to i BIOS i OS?
to tylko nie ktore przyklady, ktore mozna wymieniac jeszcze dlugo, ale jasno
z nich wynika, ze nie uda nam sie uciec od OS'ow

pomysl z opisem grupy jest jak najbardziej sluszny i jestem za, ale jak juz
wspomnialem nie mozemy odciac sie zupelnie od sprawy OS'ow, stad nalezaloby
w tym opisie uwzglednic kwestie instalacji urzadzen lacznie z ich
sterownikami i dzialaniem w danym OS'ie...

---
ebrom