Re: TPSA jest the BEST

Autor: GLide (glyder_at_kreacja.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 12:33:36 MET DST

On Mon, 20 Aug 2001 23:19:04 +0200, "Zbigy" <Zbigy1_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Wlasnie o to chodzi - przez te dziesiat lat TPSA inwestowala .... w CA
>analogowe i napowietrzne linie ktore nadaja sie tylko do wymiany. I to
>wlasnie wymiana tego zlomu kosztuje gigantyczna kase. Wiec nie ma co
>porownywac jej do nowych opertaorow ktorzy od poczatku inwestuja w
>nowoczesny sprzet o ustalonym standardzie i cyfrowe linie. No i o 30 tys.
>pracownikow za duzo. I stad sie biora koszty.

Powiedz mi jeszcze ze te linie napowietrzne to 90% stanu posiadania
lini TPSA.
Popatrz sobi ena duze mista i pokaz mi w nich linie napowietrzne.
Skoro juz tak abardzo chcesz mi robi c powtorki z histori i innych
dziedzi to znaczym, ze z pewnoscia mas conajmniej doktorat. A jesli go
masz to chyba nie bedziesz mial problemow z uzyskaniem informacji o
tym jaki procent rynku telekom. w skali calego kraju skupia sie w
najwiekszych osrodkach miejskich. Z tego tez wzgledu kazdego oeratora
interesuja na razie _tylko_ osrodki miejskie poczynajac od tych
najwiekszych jesli to mozliwe, wiec nie zamydlaj oczu liniami
napowier\trznymi bo w tej fazie to i TEPSE i innych malo one obchodza.

>To tak do twojej wiadomosci. powtorka z historii i ekonomiki rynku
>telekomunikacyjnego.
Dziekuje ale nie skorzystam.
BTW - powtarzajac to po raz wtroy stajesz sie smieszny.

GLide