Re: HP 610 Problem !!!

Autor: Marcin Kaim (horkel_at_poczta.fm)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 10:50:38 MET DST

Użytkownik "Bogdan Marcinkowski" <bogdan_m_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:9lrh37$gna$1_at_news.tpi.pl...
> Poszukuje dobrego fachowca z Żoliborza do drukarki HP610. Po wprowadzeniu
> zadania drukowania zapala się lampka braku papieru i na tym koniec.
Podajnik
> mechanicznie nie jest zablokowany bo sprawdzałem, poza tym od czasu do
czasu
> pobiera kartkę i nie drukuje jej. Zainstalowałem ponownie sterowniki i też
> nic. Połączenie komp drukarka ok, sprawdzone za pomocą innej drukarki.
> Jeżeli jest ktos kto mógłby mi coś podpowiedzieć lub naprawić ją będę
> wdzięczny.
Miałem podobny objaw przy uszkodzonym tuszu. Ale nie kupuj od razu nowego,
wystarczy że pożyczysz od jakiegoś kumpla. U mnie pomogło.

--
Marcin Kaim
horkel_at_poczta.fm   gsm/sms: +48609086633