HP 610 Problem !!!

Autor: Bogdan Marcinkowski (bogdan_m_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 18:11:59 MET DST

Poszukuje dobrego fachowca z Żoliborza do drukarki HP610. Po wprowadzeniu
zadania drukowania zapala się lampka braku papieru i na tym koniec. Podajnik
mechanicznie nie jest zablokowany bo sprawdzałem, poza tym od czasu do czasu
pobiera kartkę i nie drukuje jej. Zainstalowałem ponownie sterowniki i też
nic. Połączenie komp drukarka ok, sprawdzone za pomocą innej drukarki.
Jeżeli jest ktos kto mógłby mi coś podpowiedzieć lub naprawić ją będę
wdzięczny.