drugi dysk

Autor: NeoN (radiol_at_clan.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 10:51:37 MET DST

Witam grupowiczow
Problem polega na tym ze komp nie widzi drugiego dysku. Do tej pory bylo ok.
Pierwszy "C "na ktorym mam tylko system jest ok.
Cala reszta jest na 2 dysku. ktory podzielony jest na 4 partycje. Przy
starcie w biosie go nie widac. :( Nic nie bylo grzebane (otwierane).
Jakim cudem go nie widac i jak zrobic zeby znowu byl widoczny przez bios.
Jestem laik w tym temacie wiec prosze o zrozumienie i wskazowki
lopatologicznie. :))

Wojtek