Re: odlaczanie klawiatury podczas pracy...

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_px.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 11:46:01 MET DST

Witold Wilk wrote:

> ogolnie to pisanie na klawiaturze jaka mam do serwera jest kompletnym
> idiotyzmem - trzeba uderzac mlotkiem w klawisze, by literka
> wyskoczyla... dlatego chce wykorzystac moja markowa chicony do tego
> celu. jedyny problem jest taki, ze afaik odlaczanie klawiaturki podczas
> pracy jest karygodne - mozna sobie spalic port (a tego bym nie chcial
> ;>). dlatego pytanie - czy jest to bezpieczne? bo juz mnie cos trafi :)
> w tej klawiaturze nie dziala '/', a to jest dosc czesto wykorzystywany
> klawisz w linuxie... nie mowiac o kursorach... wrrr... wiem, ze mozna
> [...]
szukałem przełączników do samej klawiatury, ni du-du, nie uświadczysz. Mam
zamiar sam sobie sklecić, ale póki co od dłuższego czasu posługuje się
"patentem" - do obu komputerów mam podłączone przedłużacze do klawiatury
(w ten sposób mam oba gniazdka klawiatur na biurku - aby pod biurko nie
włazić za każdym razem, kiedy chcę przełączyć klawiaturę) i tylko
przekładam kabel... Zero problemów. Działa pod WinNT, DOS, linux, Win2000;
przy czym przy ostatnim klawiatura musi być podpięta w trakcie startu
systemu, bo inaczej jej nie wykryje.

pozdrawiam,

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***