odlaczanie klawiatury podczas pracy...

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 22:38:39 MET DST

ogolnie to pisanie na klawiaturze jaka mam do serwera jest kompletnym
idiotyzmem - trzeba uderzac mlotkiem w klawisze, by literka
wyskoczyla... dlatego chce wykorzystac moja markowa chicony do tego
celu. jedyny problem jest taki, ze afaik odlaczanie klawiaturki podczas
pracy jest karygodne - mozna sobie spalic port (a tego bym nie chcial
;>). dlatego pytanie - czy jest to bezpieczne? bo juz mnie cos trafi :)
w tej klawiaturze nie dziala '/', a to jest dosc czesto wykorzystywany
klawisz w linuxie... nie mowiac o kursorach... wrrr... wiem, ze mozna
qpic noname'a nowego, ale moja chicony jest wygodniejsza ;) mozna tez
odpowiedni do tego przelacznik - ale czy on nie dziala przypadkiem na
podobnej zasadzie? to byloby jeszcze gorsze w moim mniemaniu :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_____txt by: Tom F. & Fred H. - Fallout2 Dev. (Interplay)_______|