Re: TPSA jest the BEST

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpoczta.fm)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 00:01:37 MET DST

Dnia Sun, 19 Aug 2001 22:28:08 +0200, Jacoj napisał/a :

Człowieku, o co ci właściwie chodzi ?
Naskoczyłeś na parę osób, które stwierdziły, że tepsa jako provider im
nie odpowiada, ale są _zmuszone_ korzystać z jej usług. Co ty jakąś
krucjatę prowadzisz, czy to może jakiś nowy pomysł działu marketingu
tpsa, żeby trollować na grupach ? :)
Mam wrażenie, że dyskusja z toba jest bezcelowa, bo ty i tak wiesz
lepiej (a reszta to jakieś głąby i masochiści :), co widać z twoich
odpowiedzi na rzeczowe argumenty, jakie tu padały.
Ale mimo to ustosunkuję sie do paru twoich wypowiedzi z tego wątku
(bez MsgID, ale chyba pamiętasz co pisałeś :)))

> [odnośnie łącza stałego]
>Nie każdego stać na nowego mercedesa, prawda? Czy to automatycznie
>oznacza, że wszystkie tańsze samochody to ostatni szajs? To po co
>nimi jeździ?????!!
Nie rozumiesz. Nikt ty nic nie ma przeciwko tanim samochodom, o ile
jeździ się nimi w miarę dynamicznie i komfortowo (jak na klasę low-end
:) nie żrą dużo paliwa, rzadko się psują, można je tanio i szybko
naprawić i nie mają takich niespodzianek jak klocki hamulcowe ze
sklejki :)))
A teraz trochę wyobraźni i przełóż to sobie na produkty TPSA ;)
BTW samochody made by TPSA to co najwyzej podrasowane maluchy w cenie
polonezów.

>Ja natomiast bardzo dobrze pamiętam inną sprawę, kiedy
>TPSA wprowadziła 0202122, to wszyscy lokalni dostawcy
>internetu (małe firmy z łączem stały i modemami) oskarżyły
>TPSA o praktyki monopolistyczne. Mówiąc krótko, oskarżyły
>TPSA o to że, zrobiła ludziom dobrze, ponieważ zaoferowała
>tańszy dostęp do internetu.
TPSA mogła sobie pozwolić na "tani" dialup, a ponieważ wtedy
niezależni dostawcy korzystali głównie z ich łączy, więc oczywiste
jest, że stali sie drożsi, bo oni musieli jeszcze na tym zarabiać.
Teraz sytuacja trochę się zmieniła :)
A co do robienia ludziom dobrze...taaak, już chyba zapomniałeś, jaki
wspaniały był tepsiarski dialup przed rokiem - łączenie za 137 razem,
zrywanie połączeń, obniżanie transferów, parodia z konfiguracją sieci
szkieletowej... myślisz, że gdyby nie konkurencja to do dzisiaj by się
coś zmieniło ?

>Czyli inne firmy oferują Ci SDI (skoro są lepsze)?
Coś porównywalnego z SDI ? Jesteś z wrocka, więc na pewno wiesz co to
Dialog i jego CDI, zresztą o tym już było, ale jakoś nie zauważyłeś
:). Jest jeszcze DTVK (tez tepsiarska, ale jakoś potrafią ;) i dostęp
po kablu 256kb za cene SDI, są sieci osiedlowe (np korbank) i co ?
Dalej uwazasz, że SDI to taki szczyt techniki i jakości ? LOL
Zresztą nie mówmy o SDI, bo to niemal stałka (mercol hihi), pogadajmy
o dialupach :)
I pokaż mi w czym tu TPSA przewyższa konkurencję ?

chętnie sie dowiem ....;)

(Co do dostępności to możesz sobie odpuscić, bo k...wa to oczywiste,
że firma, która przez 40 lat budowała swoja sieć dociera (prawie ;)
wszędzie)

>To dlaczego wciąż korzystasz z usług TPSA?!
Bo chcę mieć dostęp do internetu, a ich dialup jest jedyną tanią, na
którą mnie stać (w porównaniu do np położenia lini dzierżawnej czy
stałego łącza u innego operatora) możliwoscią jego realizacji (z góry
mówię, ze na inetowe impulsy przeznaczam ze 30zł/mies. Mógłbym dawać
więcej, ale po prostu szkoda mi kasy za te pare marnych minut online
więcej)
Wyjaśnijmy sobie jedno - ja nie neguję ich wkładu w "uszczęśliwianie"
ludzi powszechnym dostępem do inetu, bo w sumie nik im tego nie kazał
i mogliby nas olać, a wtedy mogło by być (nie)ciekawie :))) ale ich
ceny sa po prostu złodziejskie. I nic nie mogę na to poradzic, bo
Dialog do mnie prędko nie zawita (bo komu opłaca sie kłaść kable dla
kilkudziesieciu osób, które chciałyby zmienić operatora ze względu na
inet, jak całe osiedle jest zatepsione :), a moja kablówka robi inet
już ze 3 lata :) Ja nie chcę gruszek na wierzbie, mi wystarczy
ryczałtowany dialup na podobnych warunkach jak w Dialogu (tam
80zł/miech i masz inet 24h/dobe)

>Głupi jesteś, skoro nie dociera do Ciebie fakt, że w każdej chwili
>mogą zmienić prowidera na kogoś innego, tylko tego nie robią, ponieważ
>oferta innych jest gorsza (droższa) albo nieosiągalna na danym terenie,
>poniał?
ROTFL (czytasz czasem to co napiszesz ? polecam, bo czasem można
uniknąć robienia z siebie kretyna :)))

>Jest takie bardzo stare powiedzenie: towar jest dokładnie tyle wart,
>ile za niego można dostać. Wyjaśniam: gdyby usługi TPSA były sporo
>za drogie, to _natychmiast_ pojawiłyby sie firmy oferujące tańszy
>dostęp do internetu. Większość z Was nie zdaje sobie sprawy z kosztów
>infastruktury sieciowej (łącze stałe, routery, switche i przede wszystkim
>ogromny koszt położenia kabli ziemią) i bardzo długiego czasu amortyzacji
>takiej sieci.
Czy myślisz, że tepsa się jakoś starała, abysmy mieli tani i dostępny
internet ? LOL, po prostu zrobiła to co mogła (czyt. nie kosztowało ja
zbyt wiele) bo tego chyba można było oczekiwać po firmie z taką
infrastrukturą i przewagą na rynku wypracowana latami
monopolistycznych praktyk.
Właśnie dlatego inne firmy nie mają z nia szans i mogą działać
jedynie lokalnie (i jakimś dziwnym trafem to robią - oferując tańszy
internet :)
Czy nie widzisz, że TPSA robi nam łachę i rzuca ochłapy przed
wygłodniały tłum ? Zobacz sobie narodowych operatorów w innych
krajach, jakoś im lepiej to wychodzi :)

>A Ty bardzo kulturalny...
I kto to mówy :))))

no offence ;)