Re: Karta muzyczna

Autor: -KrzysiekS- (krzysiek_at_mexico.ras.com.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 00:08:54 MET DST

Dnia Mon, 20 Aug 2001 17:35:31 +0200, D.K. napisa(a):
>Witam.

>butterfly?
>
>Popieram poprzednika, prawdopodobnie problem z divXami nie zniknie po
>zmianie karty dzwiekowej. Kilka mies. temu mialem K6-2/500 i na tym jeszcze
>nie wszystkie divx-y chodily w 100% plynnie (Celeron jest jednak znacznie
>wydajniejszy od K6-ki).

A mój komp jest żywym przykładem tego, że karta dźwiękowa na pci poprawia odtwarzanie
divx'ów. Na aztechu (ISA) nic się praktycznie nie da obejrzeć, za to na fm801 śmiga
całkiem przyzwoicie (k6-2 300MHz).
A jeśli chodzi o to jaką kartę kupić to chyba bym polecił sb128. fm801 ma dla mnie jedną
poważną wadę: nie odtwarza dźwięków z paru źródeł jednocześnie (słuchając winampa, nie
słyszę jak "zabrzęczy" mi ponychat). Ale myślę że to wina sterownika, tyle że producenci
nie kwapią się jakoś do poprawienia tego.

Pozdrawiam
-=KrzysiekS=-