Re: internet via sat

Autor: Michał Matuszczyk (mikemat_at_viper.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 22:32:17 MET DST

gorzej jak ktos tak jak nie mieszka bloku, ja mam SDI i 1 sasiada z ktorym
ma to na spole, glownie sciagam, a nie wysylam, na LAN'a mnie nie stac, a
SDI jest za wolne

znam zasade dzialania net'u przez sat, ale nie znam doswiadzen ludzi, ktorzy
to maja, dlatego opinie nie uzytkownikow sa dla mnie calkowicie
bezuzyteczne, niemniej dzieki za dyskusje :))

moze polecisz jakas alternatywe dla sat w podobnej cenie, kablowki nie ma,
blokowej sieci lokalnej nie i nie bedzie (nie mieszkam w bloku), SDI mam,
ale za wolne

najlepszy jest LAN, ale mnie nie stac na taki luksus