Re: internet via sat

Autor: hudson (hudson_at_cad.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 18:16:17 MET DST

Bo przychodzi do firmy mnostwo ludzi z checia instalowania przeroznych
form komunikacji internetowej i kazdy z nich uwaza ze jego rozwiazanie
jest najlepsze choc inne tez sa dobre - ale sat i radio generalnie wszyscy
jak jeden uwazaja ze sa nieoplacalne.

Ja osoboscie wolalbym kabel czy nawet szukac ludzi na osiedlu na
jakas stalke niz tego typu zabawy - raz ze zalezne od pogody (czego nie
powie nikt oczywiscie od instalatorow, jedynie uslyszysz "no..czasem...
gdy anteny sie nie widza...etc etc" , a dwa ze w przypadku sata i tak musisz
modemem sterowac calym sciaganiem. A co jesli chce cos wyslac na
strone czy gdzies??? Mam niby duza rure "do" ale od wypuszczam 3kb/sek ?

No nie wiem :) - przekazuje moja opinie i to co slyszalem od ludzi
zwiazanych
z branza. Rozpatrzenie wszystkich opinii - ludzi zarowno znajacych si emniej
czy bardziej nalezy juz do Ciebie.
Pozdrawam,
Janusz