Re: ISA - karta dźwiękowa!

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 12:31:06 MET DST

Sun, 19 Aug 2001 22:37:08 +0200, "gabryhh" <gabryhh_at_poczta.onet.pl>
napisal:

>z tym obciążeniem procesora to bym nie przesadzał,
Ja tez nie, ale spadek jest widoczny, zmienialem kiedys u syna w
kompie isowa na pci i wydajnosc/wydolnosc kompa wzosla. Widoczne
szczegolnie przy grach gdzie wszysto jest obciazone -grafika, dzwiek,
sieciowka i dyski i co tam jeszcze. Mimo, ze u siebie mam wolny slot
isowy i dobra isowa sieciowke w zapasie to darowalem sobie i wlozylem
pci'owa. Ot tak mala ostroznosc.

--
pawel