Re: ISA - karta dźwiękowa!

Autor: gabryhh (gabryhh_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 22:37:08 MET DST

> Jak by nie patrzeć to jest lepsze od ISA.
> Najważniejsze, że PCI jest wydajniejsze i dużo mniej niż ISA obciąża
> procesor.

z tym obciążeniem procesora to bym nie przesadzał, nie robi się kart ISA bo
po co???
ale nie ma to praktycznie żadnego wpływu na jakość dźwięku, jako ciekawostkę
podam że miałem sporo różnych k. muzycznych głównie markowych, niedawno
składałem konfiguracje na poziomie Pentuim I i kupiłem na zasadzie im taniej
tym lepiej, kartę ISA 8-bit (!!!!), na czipie crystal 32XX i co????,
jakością dźwięku (muzyka - jaZZ) doruwnuje mojemu SB Live! o ile nawet nie
lepsza!!!, na wzmacniaczu za 1800 zł, pozdro gabryhh