Re: Kyro I

Autor: CIAho (ciahol_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 22:23:33 MET DST

"mdrok" <mdrok_at_go2.pl> se napisał(a)
> Mam nie lada problem , zastanawiam sie nad karta graficzna.Mial byc to
> Geforce 2Mx lub 2Mx 400 ale widze ze te firmowe sa drogie jak dla mnie.
> A naczytalem sie ze obraz w 2d jest kiepski w no name`ach.Chcialem sie
wiec
> zapytac czy Hercules 3DProphet 4000 (Kyro I) 32 MB BOX to dobra karta?

Miałem ten sam problem. Zdecydowałem się
na Herculesa 4000 i nie żałuję wyboru. :)
Polecam zakup!

> Kosztuje malo a jest firmowa.Jaka jest jej wydajnosc do jakiego geforcea
> mozna ja porownac i czy da sie na niej pograac i poogladac divixy

4000 wydajnością porównywalny jest do GF2 MX400.
W niektórych ją nawet przebija.
Jakość zarówno 2d jak i 3d bardzo dobra.
No i cena! :))

proponuję poszukać testów w sieci - np.:
http://benchmark.ceti.com.pl/artykuly/recenzje/hercules_kyro/hercules_kyro_1
.html

pozdry
Ciah:o)