Kyro I

Autor: mdrok (mdrok_at_go2.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 18:06:29 MET DST

Mam nie lada problem , zastanawiam sie nad karta graficzna.Mial byc to
Geforce 2Mx lub 2Mx 400 ale widze ze te firmowe sa drogie jak dla mnie.
A naczytalem sie ze obraz w 2d jest kiepski w no name`ach.Chcialem sie wiec
zapytac czy Hercules 3DProphet 4000 (Kyro I) 32 MB BOX to dobra karta?
Kosztuje malo a jest firmowa.Jaka jest jej wydajnosc do jakiego geforcea
mozna ja porownac i czy da sie na niej pograac i poogladac divixy

Dzieki

Pozdrawiam