Re: Prosta drukarka

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 17:52:19 MET DST

romku1_at_wp.pl (Roman k.) :

[...]
>A jako ciekawostkę dodam, to po 6 latach rozebrałem swoją Canon BJC 4000 i
>stwierdziłem, że w wypełnionym gąbką zagłębieniu podstawy, było pełno!
>straconego atramentu (chyba po czyszczeniu dysz?) tak na moje oko za 500 zł.
>Głowica parkuje prawidłowo, trafia dobrze w zagłuszkę, nigdy nie wyłączam
>drukarki bez parkowania. A więc "ten model tak ma!"

i nie tylko ten; moja hp690c po trzech latach miala w tej gabce
tyle straconego atramentu, ze po 30minutach plukania pod
biezaca woda dalej wylatywal atrament; dopiero po pol godzinie
dojrzalem kolor gabki;

pozdrawiam;

--
adas; podolany_at_poczta.wp.pl
/ kiedy udzielasz pierwszej pomocy postaraj sie mocno \