Re: I znowu aemdek :-/

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 16:32:08 MET DST

Ninik wrote:
> sie ze to chyba on jest przyczyna tego... Po wlozeniu zrobil sie
> strasznie goracy (na tamtej plycie tego nie obserwowalem, a wskaznik
> pokazywal jakies conajwyzej 32 stopnie (byl nasmarowany ta pasta :)) Ta=
> sioe zrobil cieply ogromnie... No i teraz nie wiem co bylo przyczyna -
> nic nie zmienialem przecie=BF... Teraz ide zrobi=E6 test tej p=B3yty. M=
acie
> jakie=B6 sugestie?

  Pewnie patrzyles nie na ten wskaznik co trzeba. Otrzymanie 32 stopni
podczas pracy Durona wymagalo by naprawde poteznego ukladu chlodzacego.
W tym momencie pewnie cos sie stalo z twoim wentylatorem na radiatorze i
procesor sie spalil.
Pytanie: czy u siebie temperature procesora sprawdzales tylko
programowo, czy i sprobowales skorzystac ze sprzetowego miernika
temperatury nazywanego "palcem"? ;)

        Artur