I znowu aemdek :-/

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 14:31:23 MET DST

Hi!

Mam taki problem. Jestem, może już byłem posiadaczem kompa z procem
duron 700. Pewnego pięknego dnia coś się stało. Siedziałem sobie na ircu
a tu nagle ekran się zrobił czarny i nawet reset nie działał...
Gdy włączyłem komputer od nowa to wszystko znów było ok. ale tylko przez
dwi minuty i znowu pociemniało. Coś musiało się przegrzewać, bo im
dłużej miałem go wyłączonego tym dłużej mógł pochodzić...
No i tak metodą podmieniania doszedlem do płyty lub procesora.
Przyniosłem sobie drugiego proca durona 600 i probowalem go podpiac ale
nie chcial za zaden skarby isc! (choc pisalo ze powinien). Diodka
diagnostyczna pokazywala ze cos z procem. Przed tem pokazywala na
wszystko ok... Wiec polazlem do kumpla z tym procem 700 i tam okazalo
sie ze to chyba on jest przyczyna tego... Po wlozeniu zrobil sie
strasznie goracy (na tamtej plycie tego nie obserwowalem, a wskaznik
pokazywal jakies conajwyzej 32 stopnie (byl nasmarowany ta pasta :)) Tam
sioe zrobil cieply ogromnie... No i teraz nie wiem co bylo przyczyna -
nic nie zmienialem przecież... Teraz ide zrobić test tej płyty. Macie
jakieś sugestie?

--
                                   Dominik  Chmaj
  _|  _       o     o |_         www.dominik.kei.pl