Re: TPSA jest the BEST

Autor: Zbigy (Zbigy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 15:47:49 MET DST

> Ten sam text na bechmark.forum .... fuj jak możesz ?

Ta sama jest tylko koncowka - po prostu nie wyrabiam z odpowiedziami. Moja
intencja bylo info o fajnym sprzecie jaki mozna niemal za darmo dostac w
TP - dlatego ze nie moge juz sluchac tych placzow i lamentow : jaki do
interek drogi i jaka to TPSA zla ze nie daje go za darmo, albo jeszcze
lepiej zeby doplacala.
Kurde, kazdy, praktycznie w kazdym wiekszym miescie, wsie z wiadomych
powodow pomijam, moze sobie cos skombinowac. Dla mnie osobiscie 30h na m-c
na ISDNie spoko wystarcza i wiem ze dla wielu ludzi takze, a jak ktos chce
siedziec calymi dniami to: SDI, lacze sztywne, kablowka, sieci strukturalne,
chello, datastar itp itd. ZAWSZE cos mozna znalezc. Ale co po niektorzy wola
siedziec z zalozonymi raczkami i czekac i narzekac.

Jak dla mnie ten temat jest zamkniety. Troche mnie zmeczylo tlumaczenie
czegos czego niektorzy szybko nie zrozumieja.

Zbigy