Re: szlifowanie :)

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 20:12:40 MET DST

Niejaki(a) Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> ja nie mam ale szlifowalem i malo to daje a w sumie to nic nie daje
> bo temp nie spadla. Odrazu powiem ze szlifowalem po kolei papierami
> 100, 200, 600 i na koniec wodnym 800 i chyba 1000 iles az
> do wypolerowania radiatora, papier obowiazkowo na klocu zeby bylo rowno
> i tak szlifowalem lacznie ze 3godziny!!! Byl tak wypolerowany ze
> moglem sie w nim przejrzec ;-))

ja kolejno: 320, 600, 1000 :) ogolnie to teraz wzialem powiedzialem
kumplowi co ma zrobic, kupil sobie papier i sie 5 godzin piepszyl, ale
pelny blysk (dorwal jeszcze chyba 1500 :) ). ale temperatura alzla u
niego o 4^C, wiec nie jest zle ;)

> Teksty o spadaniu temperatury mozna wlozyc miedzy bajki
> juz lepiej kupic naprawde doba paste

no zalezy ja mam spire 5e31b3, i jedno czego jestem pewien w nim - jego
trzeba przeszlifowac. jak go widziales to wiesz czemu ;) plytka
miedziana tam jest. nawet zeszlifowana, ale... ;)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Jesse - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|