Re: szlifowanie :)

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 22:18:35 MET DST

"Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> wrote in message

> oplaca sie?

IMO nie
no chyba ze radiator jest naprawde podlej jakosci i
spod jest mocno chropowaty

> dotyczy oczywiscie procesorow i radaitorow na nich ;)

eee... procesor

> ogolnie to ilu z was ma wyszlifowane na blysk metale? :)
> dalo to ile temperatury? :)

ja nie mam ale szlifowalem i malo to daje a w sumie to nic nie daje
bo temp nie spadla. Odrazu powiem ze szlifowalem po kolei papierami
100, 200, 600 i na koniec wodnym 800 i chyba 1000 iles az
do wypolerowania radiatora, papier obowiazkowo na klocu zeby bylo rowno
i tak szlifowalem lacznie ze 3godziny!!! Byl tak wypolerowany ze
moglem sie w nim przejrzec ;-))
Teksty o spadaniu temperatury mozna wlozyc miedzy bajki
juz lepiej kupic naprawde doba paste

> pozatym fajnei to wyglada, jak w procku mozna sie
> przegladac... :)

i to jedyny plus

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!