Re: zaginione partycje

Autor: Wojtek Frabinski (wojtekfr_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 15:36:42 MET DST

On Wed, 15 Aug 2001 16:44:09 +0200, "Gregorek" <Gregorek_at_skrzynka.pl>
wrote:

>Osłabiasz mnie, majstruj dalej, czarno widzę.

e tam, stare sposoby sa najlepsze. zaczalem kombinowac z tiramisu i za
cholere nie moglem znalesc akurat tych najwazniejszych danych. W koncu
odpalilem z DOSa NDD, wszyskie trzy zagubione partycje ladnie znalazl
i wsio gra :-).

--
Wojtek Frabinski     ICQ 50443653
wojtekfr_at_alpha.net.pl