Re: problem

Autor: marcin (bourne_at_venco.com.pl)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 15:04:32 MET DST

Bartek Dymecki napisal/la:

> Witam.
> Mam taki problem. Zformatowałem dysk c i calego Windowsa, zamiast
> zainstalowac go odrazu, zresetowalem komputer teraz nie moge ic zrobic.
> Wyskakuje mi :
> Nieprawidlowy dysk. Wymien dysk i wcisnij dowolny klawisz.
> Nie wiem co robic.

uruchom komputer z dyskietki startowej/cd-rom'u, pamietaj o przestawieniu w
biosie porzadku bootowania. jesli nie masz dyskietki startowej, to idz do
kolegi i popros o zrobienie. ale jesli masz plyta z win98, dobrze
skopiowana, lub oryginal , bootuj sie z niej :)
a na przyszlosc uzyj opcji format c: /s

--
pozdrowienia
marcin "Bourne" wojciechowski