Re: problem

Autor: Krzysztof Buda (wadis_at_friko.internet.pl)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 15:06:03 MET DST

Fri, 17 Aug 2001 14:54:21 +0200 Bartek powiedział(a):

> Witam.
> Mam taki problem. Zformatowałem dysk c i calego Windowsa, zamiast
> zainstalowac go odrazu, zresetowalem komputer teraz nie moge ic zrobic.
> Wyskakuje mi :
> Nieprawidlowy dysk. Wymien dysk i wcisnij dowolny klawisz.
> Nie wiem co robic.
Na początek naucz się czytać.
To jest grupa o sprzęcie.
Netykieta nakazuje, zeby pocztać trochę grupę, zanim się na nią napisze.
Gdybyś tak zrobił, to byś trafił na posty o windowsach, i znał odpowiedzi.
NTG- czyli nie ta grupa

I wyjątkowo odpowiedź - płyta z windowsem do cd-rom, w biosie ustaw jako
urządzenie bootujące napęd CD i do dzieła.

--
Krzysztof Buda
odpowiadając użyj kbuda_at_cad.pl