Re: Problem z twardzielem !!!!

Autor: Keimak (keimak_at_poczta.fm)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 08:13:29 MET DST

Współczuję! Niedawno spotkało mnie coś podobnego. W pewnym momencie dysk
wydaje głośny dźwięk (klekot) i startuje od początku. Co dziwne udało mi się
go podłączyć jako slave i w dosie (w windowsie się nie udało) odczytać pewne
dane. Nie wszystko, ale na tyle dużo że czyłem się szczęśliwy.

Możesz popróbować coś odczytać w podobny sposób jak ja ale nie gwarantuję że
się uda. Z dysku na pewno już nic nie będzie.

Keimak