Problem z twardzielem !!!!

Autor: Luke (luke13_at_go2.pl)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 07:47:41 MET DST

czesc ! mam wielki problem ! wysypal mi sie twardziel. Western Digital
Caviar symbol 205B 20.5 GB Ata 100. Ale w bardzo dziwny sposób. Przy
uruchamianiu kompa po jakims czasie (gdy dochodzi do detekcji) dysk (!)
wydaje bardzo glosny dzwiek (dosyc wysoki i stopniowo obnizajacy sie - cos
jak alarm). Po jakichs 2 sek. dzwiek ustaje. Tak sie dzieje co jakis czas
(stosunkowo regularnie). Dodatkowo zauwazylem, ze silnik mu nie pracuje,
tzn. przy uruchamianiu slychac taki charakterystyczny klik (oczywiscie
wczesniej bylo slyuchac jak jeszcze dzialal) i nastepnie dzwiek
rozkrecajacego sie silniczka i jego prace. Teraz w ogole tego nie ma. Czy
ktos moze wie, co sie stalo z dyskiem ? Dodam, ze ani razu nie upadl. Stalo
sie to zupelnie nagle i niespodziewanie. Z gory dziekuje za pomoc. Narka !

luke13_at_go2.pl