Re: CD Rom - Actima A 50 T - jak podłączyć ?

Autor: Henry\(k\) (henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 14:18:51 MET DST

Użytkownik <blebbb_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Mam pytanie do szanownych grupowiczów, czy ktoś spotkał się z takim CD i
czy
> posiada on jakieś specjalne wymagania odnośnie podłączenie do PC ??
> Próbowałem przełączać na tryby pracy ms, sl, cs - i w żadnym z tych
trybów,
> przy wykryciu napędy przy starcie przez płytę - w Win98 nie dało się już
nic
> odczytać ... Właśnie mam jeszcze dwa dyski oba działają bez zarzutu, wieć
> raczej nie przez nie. Dodatkowo wpięty zamiast Actimy CD firmy Samsung 32x
> [...]

Mam ten badziew. Chodzi mi bez problemu na Secondary-Master (ABIT BH6)
razem z twardyskiem Seagate 8.4GB jak i bez.
Może zostały stery z starego CDka i one kaszanią coś w systemie.
A tak pozatym to chce ten badziew rzucić o ścianę i kupić TEAC'a.
Już chyba LG chodzą lepiej (w pierwszej laser padł po 6 miechach, drugi ma
właśnie 7 miechów i od czasu do czasu nie działa tacka a laser za dwa miechy
też padnie. Jak znowu wymienią na nowy taki sam to go pchnę za czteropak
piwa).

Pozdrowka
Henry(k)