CD Rom - Actima A 50 T - jak podłączyć ?

Autor: blebbb_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 16 Aug 2001 - 12:01:51 MET DST

Witam,

Mam pytanie do szanownych grupowiczów, czy ktoś spotkał się z takim CD i czy
posiada on jakieś specjalne wymagania odnośnie podłączenie do PC ??
Próbowałem przełączać na tryby pracy ms, sl, cs - i w żadnym z tych trybów,
przy wykryciu napędy przy starcie przez płytę - w Win98 nie dało się już nic
odczytać ... Właśnie mam jeszcze dwa dyski oba działają bez zarzutu, wieć to
raczej nie przez nie. Dodatkowo wpięty zamiast Actimy CD firmy Samsung 32x
dziala bez zarzutu, ale 50x to jakby lepiej ...

A może jest potrzebny jakiś niestandardowy sterownik ?

Pozdrawiam
DD