Re: jak przyspieszyc modem ?!

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 00:05:51 MET DST

pole napisał(a):

> brat zasypuje mnie masa roznego rodzaju probnych e-mails, po kazdej zmianie
> w konfiguracji, zaraz po nastepnej i po powrocie do ustawien wyjsciowych....
> robi to o roznych porach dnia i nocy i jak twierdzi; - predkosc stoi jak
> zablokowana na tej granicy 33600. znani mu sa uzytkownicy, takze laczacy sie
> poprzez lacza netii, ktorzy uzyskuja polaczenia na granicy 50xxx, niestety i
> oni nie maja pomyslu czym to jesc. w ustawieniach sterownika, zamiast
> polski, badz innego konkretnego kraju bylo CTR21, po zmianie na holandie nic
> nie pomoglo. ma ktos moze jeszcze jakis inny pomysl ?

Zobacz, czy kabel idący do gniazdka telefonicznego jest dobrze podłączony i czy
telefon jest włączony do modemu a modem do gniazdka telefonicznego.
Wczoraj miałam bardzo niską szybkość połączenia ( to był koszmar!), a to
dlatego, że miałam małe przemeblowanie w domu- musiałam przestawić biurko z
komputerem na drugi koniec pokoju...i ktoś mi dorobił dodatkowe gniazdko ( bo
kabel od modemu jest krótki), do którego szedł dodatkowy kabelek z gniazdka
starego...Bardzo byłam zdziwiona, bo modem był włączony do tego dodatkowego
gniazdka, a telefon nie do modemu, tylko do starego gniazdka...Telefon działał
pięknie ( sygnał nawet głośniejszy), modem też działał...Nie mogłam się
nadziwić...
Dopiero jak się połączyłam i chciałam ściągnąć pocztę i newsy, to patrzę, a
Hamster rusza się niemrawo, a szybkość połączenia najpierw 45333, a potem 44000,
czy jakoś tak...a przedtem zawsze było 48000 lub 49333 ( nie wiem, czy to
szybko, czy wolno, ale pobieranie newsów nigdy tak się nie wlokło, a strony www
nie chciały się ładować!)...Nie miałam cierpliwości czekać dwa dni na speca,
który mi zrobił to drugie gniazdko i dzisiaj z powrotem przestawiłam biurko z
komputerem na stare miejsce, telefon podłączyłam do modemu a modem do starego
gniazdka telefonicznego i szybkość połączenia powrociła znowu do tej co zawsze,
tzn:49333.
Może napisze tutaj ktoś, kto się na tym zna i się wypowie na ten temat?

Pozdrawiam,
Kaja

--
"Ćwiczenie czyni mistrzem; wprawa