Re: jak przyspieszyc modem ?!

Autor: pole (pole__at_gmx.li)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 09:57:52 MET DST

"gemini" <gemini_at_viper.pl> schrieb im Newsbeitrag
> na 99% to wina laczy sprobuj sie polaczyc tak gdzies o 4.00-5.00 rano to
> powinno byc lepiej ;-)
> jak mialem kiedys modem to bylem bardzo szczesliwy gdy osiagnalem
40kbps...

> gemini

brat zasypuje mnie masa roznego rodzaju probnych e-mails, po kazdej zmianie
w konfiguracji, zaraz po nastepnej i po powrocie do ustawien wyjsciowych....
robi to o roznych porach dnia i nocy i jak twierdzi; - predkosc stoi jak
zablokowana na tej granicy 33600. znani mu sa uzytkownicy, takze laczacy sie
poprzez lacza netii, ktorzy uzyskuja polaczenia na granicy 50xxx, niestety i
oni nie maja pomyslu czym to jesc. w ustawieniach sterownika, zamiast
polski, badz innego konkretnego kraju bylo CTR21, po zmianie na holandie nic
nie pomoglo. ma ktos moze jeszcze jakis inny pomysl ?
dzieki mimo wszystko za odzew
pozdrowienia
jurek