Re: czemu tak wolno komp mi chodzi?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 00:25:21 MET DST

Niejaki(a) Kaizen <xnvmra_at_cbpmgn.sz> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):

> Żartujesz, czy serio takie kity próbujesz wcisnąć?

ni zartuje i to nie sa kity.

> U mnie na max quality G400 Max i Athlon slot A 750 potrafi przycinać.
> Muszę ustawiać tak 1-2 poniżej maxa.

a czy gdzies na dstornie takiego matroxa nei bylo dodatkowych
sterownikow do divx? to juz mozna na dzien dobry...

dwa - na athlonie 750 nie powinno sie zacinac :) to by wtedy sie
okazywalo, ze moj celek 400 potrafi byc wydajniejszy :P oczywiscie na na
max quality 3.xx, ale na max quality 4.0 kodekach... :)

> Bzdura.

No ja bym nie powiedzial... dokaldnie Ci nie powiem nazwy itd, ale to
samo co wspomaga mpeg'i i dvd - dziala tez polwicznie z divx'em... nie
wykorzysytwane w calosic, jednak daje wiekszego kopa w porownaniu do
chocby tnt2...

> Jeżeli chodzi o divxa, to w karcie graficznej liczy się tylko
> wydajność overlaya, a matrox wcale nie ma go zbyt rewelacyjnego.
> Więcej, ma go do dupy, bo działa tylko z obrazem o szerokości
> podzielnej przez 32 (a dvd, czyli divx też standardowo ma 720).

a tego to nei wiedzilem o matroxie :) ale fakt faktem - p233mmx odtwarza
dobrze... why? cholera nie wiem. przed dorzucniem kodekow divx'owych
matroxa to 3.11 na low przycinalo czasem. po juz nie (mozna dostawiac
wieksze quality, ale najczesciej do polowy). przy 4.0 - juz na max i
chodzi. u mnie na celku 400 i rivie tnt2 przy max quality uzcie
procesora nie dochodzi najczesciej do 80% przy naprawde mocno skodowanyh
filmach... zwykle okolo 60% przy maksymalnych ustawieniach...