Re: poradźcie

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 00:32:42 MET DST

Niejaki(a) Andrzej Grudziecki <AGrudziecki_at_poczta.wp.pl> w grupie
pl.comp.pecet doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> 2/ zestaw
> AMD Athlon 1,2 GHz (266 MHz) DDR
> ESC SIS 735 chipset UDMA 100
> 256 MB DDr PC 2100
> GeForce 2MX 400 32 MB
> HDD 30 GB Seagate
> DVD-Rom x12
> Creative
> karta dzw. zgodna z AC97
>
> Z góry dzięki ze wszystkie opinie i rady.

tylko i wylacznie ten zestaw, chyba, ze mozesz pozmieniac niektore
skladniki... ja bym zrobil tak:
zmiana plyty z ECS'a na jakas MSI k7t :) albo asus'a :)
pamiec moze byc sdram - taniej, i wydajnosci zbyt wekszej nie
uswiadczysz, chyba, ze naprawde duzo porzadnej pracy przy komputerze
robisz. ja bym wybral cos na sdramach i zaoszczedzil :)
wywal dvd - daj cdrom teac 40x. potem nagrywarka, tez najlepiej teac
(cdw58e, cdw512eb...). potem jak zostanie jeszcze cos pieniadza -
toshiba. dvd nie bierz, bo to creative, a reative to przepakowany
samsung -same problemy. kolo mnie taki jeden wisi, ktory nigdy w zyciu
nie wyciagnal wyzej niz 8x, mimo napisu 36x...
karta dzwiekowa - jak masz pienadz to sb live :) jak nie to sb 128 -
nadal jary :)
dolozyc jakis modem - nie jestem w tym rynku za bardzo :)
monitro - najlepiej jakiegos nec'a :)

to tak odemnie.