Re: Leadtek WinFast ATA100 + Windows 98 SE. Mnie zaraz szlak trafi albo co gorszego.....

Autor: Beerman (beerman_at_perfect.net.pl)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 20:32:18 MET DST

On Wed, 15 Aug 2001 19:26:24 +0200, Witold Wilk <maniack_at_tychy.com>
wrote:

>Niejaki(a) Beerman <beerman_at_perfect.net.pl> w grupie pl.comp.pecet
>
>typowe. u mine na win2k to sie zdarzalo jak w zegarku - co trzecie
>uruchomienie. otem bylo co drugie, potem co kazde, az w koncu calkowicie
>zdechlo. pisalem tutaj o tym kontrolerz moim (winfast 66) niedawono.
>poszukaj. subject chyba byl leadtek winfast ata100 + (tutaj jakas mobo -
>abo abit, albo asus, nie jestem pewien). masz tam prawie pelny opis :)

Tos mnie pocieszyl :)
Wiesz, u mnie tez poczatkowo bylo OK , po kilku uruchomieniach co
jakies czas pojawial sie na nowo przy starcie, teraz juz kazdy start =
wykrycie gowna. Na szczescie ma gwarancje, bedzie trza zwrocic i kupic
inna ATA100, ale co polecacie ?
BTW. Kontroler kupilem wczoraj :> Razem z WD Caviarem 40 GB co na
ATA66 ma transfer rzeadu 13000kbps. Jednym slowem mowiac, udane
zakupy.