Re: dzwiek

Autor: DonWito (donwito_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 14:42:36 MET DST

a skad masz ten sterownik? bo ja dostalem na plycie od producenta,
oryginalny fortemedia razem z ładniutkim instalatorem i programem do
kontroli dzwieku i efektow....
dziala dobrze wszystko w windowsie i mp3 jak odtwarzam, nawet jak filmy w
mpg puszczam to tez, tak samo jak ogladam dvd. tylko przy cholernych grach
sie zwala: tak samo bylo przy faraonie na przyklad i tak samo jest przy
diablo2: jak leci na poczatku taki filmik, intro wprowadzajace w historie to
obraz ok a dziwiek skokami: raz jest raz nie.

jesli mowisz ze to sterownik to sproboje, tylko nie wiem: masz moze jakies
miejsce do zassania tego dobrego?

dzieki i pzdrw