Re: stara plyta i DIMMy

Autor: mk180014 (mk180014_at_poczta.fm)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 14:29:19 MET DST

> Tak, ale VX obsługuje tylko DIMMy SDRAM 16 MB oraz stare 32 MB.
> W przypadku nowych 32 MB oraz wszystkich 64 MB (i większych) zobaczy
> tylko 1/2 lub 1/4 pojemności układu.

no to jeszcze 2 pytania:
czym sie roznia stare i nowe dimmy ? (szczerolnie chodzi mi o wyglad)
czy moge sobie dla testu wlozyc nowego dimma np. 128 mb do tej plyty ?
(rozumiem, ze komputer napewno nie zobaczy tych 128 mb, ale czy nie
spowoduje to jakichs uszkodzen fizycznych, napiecie jest chyba to samo - 3,3
v)

MIron