Re: Matrox G400

Autor: Star Rider (reyden_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 14:40:27 MET DST

> Mój jest poza tym DualHead np. TV i to jest dopiero bajer, mam tylko lekki
problem uzyskać na ekranie TV obraz DVD (tryb DVD Max),
> czy któryś z kolegów mógłby mi pomóc jak to rozgryść (mam włączony tryb
Clone i DVDMax ale co dalej)

Wyłącz clone, zostaw włączony DVDmax.
Włącz telewizor , podłącz kabelek, włącz film i rozkoszuj się obrazem.
Sygnał na TV idzie dopiero gdy film na dvd jest odtwarzany.
Maga byc problemy z innymi odtwarzaczami softwerowymi niz orginalny matroxa,
chociaz u mnie chodzilo bez problemu na Powerdvd i windvd. W ustawieniach
masz jeszcze skalowanie 4:3.
pozdrawiam

--
 www: http://republika.pl/star_rider