Re: Matrox G400

Autor: Mariusz (marix_at_po.onet.pl)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 19:48:19 MET DST

Witam!
Zgadzam się, że G-450 DDR to odlot, mam go od niedawna ale zdziwiłem sie ajk zobaczyłem co wyrabia z moim starym monitorem 15' (nie
pytajcie jaki jest, bo wstyd głośno pisać ;))))
obraz ani drgnie i to w rozdzielczościach o jakich mojego monitora nie podejrzewałem!
Mój jest poza tym DualHead np. TV i to jest dopiero bajer, mam tylko lekki problem uzyskać na ekranie TV obraz DVD (tryb DVD Max),
czy któryś z kolegów mógłby mi pomóc jak to rozgryść (mam włączony tryb Clone i DVDMax ale co dalej)
Pozdrawiam

--
Mariusz
marix_at_po.onet.pl