Re: Znowu problem Sound Blaster Live i VIA, AMD

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 23:03:04 MET DST

Użytkownik "Zezero" <zezero_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Planując zakup komputera w moim zestawie pojawiły się płyta główna NMC
8TTX+
> (Epox 8KTA3) na Via KT133A i Sound Blaster Live 5.1 .
> System Win2000 i Win98
> Słyszałem o problematyczności takiej konfiguracji ale myślałem, że da
> się to załatwić odpowiednimi patchami.
>
> Ostatnio jednak wyczytałem w instrukcji do SB Live, że wymagany jest
> "Mikroukład firmy Intel lub w pełni z nim zgodny". Więc karta wcale nie ma
> obowiązku chodzić z VIA, AMD czy SIS ?!?
>
> Jaka płyta główna jest najmniej problematyczna, jeśli chodzi o SB live?
> [...]

o ile się nie mylę, występują dość poważne problemy w zestawie
kt133 + live 5.1 + w2k. zwykłe live'y (bez dolby) chodzą w miarę ok.
przyczyną tych problemów jest centralne olanie przez CL
sterowników do swoich kart pod w2k. na WDM położyli sobie
chłopcy lagę, a szkoda, bo podobno można w tym standardzie
uzyskać timingsy takie jak w ASIO! :-((((

grzech