Re: Skaner Primax Colorado 600p - czy warto?

Autor: Doman (doman81_at_kki.net.pl)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 10:47:12 MET DST

Użytkownik Mirek Rewak <cave_at_pertus.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:895kntg54h5aeol8jdkbrs6r6v49m3efn9_at_4ax.com...
Witam,
Mam zamiar kupić skaner, który będzie służył do zastosowań domowych:
głównie OCR i czasami zdjęcia. Zastanawiam się nad kupnem skanera
Primax Colorado 600p, głównie ze względu na cenę za jaką mogę go kupić
- 150 zł. Podobno ten skaner jest szybki i ma przeciętną jakość
skanów, ale nie wiem jak w praktyce. Jest na złączu LPT, rozdzielczość
300x600, (czy to mało?, nie znam się). Czy za podobną cenę - do 250 zł
mogę kupić coś lepszego?
Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrowienia
Mirek Rewak
cave_at_pertus.com.pl

cze
mam skaner Primax Colorado 600p od 2 lat i nie narzekam, skanuje bardzo
dobrze, jakosc niczego sobie, jak na LPT wydaje mi sie nawet szybki
na te 2 lata nie sprawil zadnych problemow

pozdr