Re: GigaByte 7ZX czy Soltek SL-75KAV

Autor: boqs (boo64_at_chello.pl)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 10:17:25 MET DST

> mam gigabyta 7zx z duronem 600.

ja też :-))

> nie wiem czy zdajesz sobie sprawe, ze plyta (przynajmniej moja) jest na
via
> kt133, czyli z fsb 100.
> w 3 sloty na plycie mozna wsadzic do 1,5 gb ramu, kontroler obsluguje ata
> 66.

rev. 5.0 ma ata 100 .... niestety ja mam rev. 1.0 :-(
http://www.giga-byte.com/products/7zx_5.htm

> jest troche bajerow typu dual bios, dzwiek creative, spdif, ale wszystko
> '(optional)' czyli w rzeczywistosci nie ma.

wersja z bajerami - 7zx
wersja bez bajerów - 7zx-1

> poki co nie mialem z ta plyta problemow, tyle ze za bardzo w niej nie
> grzebie i nie bawie sie w podkrecanie.

a ja nic nie grzebię i mam problem ze stacją gdy przełącze ram na 133Mhz
(pozatym mam nagrywarkę i cd-roma .... pewnie one mi się pogryzły ...)
(+sblive, WD, Gf2MX)

pozdrwiam wszystkich użytkowników 7zx-a
i innych
boqs

 internet - some folks have it, some don't
http://www.bmods.prv.pl/
http://www.klub.chip.pl/boqs/ less multimedia-style v.