Re: GigaByte 7ZX czy Soltek SL-75KAV

Autor: mk180014 (mk180014_at_poczta.fm)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 17:51:43 MET DST

mam gigabyta 7zx z duronem 600.
nie wiem czy zdajesz sobie sprawe, ze plyta (przynajmniej moja) jest na via
kt133, czyli z fsb 100.
w 3 sloty na plycie mozna wsadzic do 1,5 gb ramu, kontroler obsluguje ata
66.
mozna podkrecac, ale chyba tylko dipami na plytcie, a nie z poziomu biosu.
jest troche bajerow typu dual bios, dzwiek creative, spdif, ale wszystko
'(optional)' czyli w rzeczywistosci nie ma.

poki co nie mialem z ta plyta problemow, tyle ze za bardzo w niej nie
grzebie i nie bawie sie w podkrecanie.

MIron