Re: ECS K7VZA

Autor: Tomek Zakręcki (tomek_at_zakrecki.prv.pl)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 14:59:53 MET DST

Użytkownik Krzysztof Buda <wadis_at_friko.internet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3B791C57.18D8E9D1_at_cad.pl...
> Tomek Zakręcki wrote:
> Zdradz mi, po co chcesz wgrywać nowego biosa ?
> Dla kaprysu ?
> Czy nowy bios ma rozwiązać problemy ze sprzętem ?
> Czy chcesz może za jakiś czas wysłać tutaj posta
> "nie udał mi się upgrade biosu, co teraz ? "
> Nie obraż się, ale jeśli nie potrafisz ustalić, która
> wersja jest dla ciebie, nie zabieraj się do tego.
> Upgrade BIOS-u NIE JEST remedium na wszystkie
> problemy ze sprzętem.

Po prostu przeczytałem na stronie producenta, ze nowe biosy maja jakies tam
poprawki i chcialbym byc na czasie. A co do ubgradu. Ibgradowalem juz w
poprzednich moich dwoch kompach biosy, raz sie udawalo raz nie, ale zawsze
sobie dalem rade. Lamerem chyba, az takim nie jestem. Co do plyty glownej,
chcialem sie zapytac po prostu czy jezeli pokazuje mi przystarcie K7VZA
ver.3.2b to czy moge nagrac bios 3.2 e czy musze 3.2b ????

--
Pozdrawiam
Tomek Zakręcki