Re: Dekoder Dxr3 + soundblaster 5.1

Autor: skalpel (wolny_at_hestia.pl)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 22:27:42 MET DST

Ciekawe jest to , że nie na wszystkich filmach taki efekt występuje.
Niestety wszystko co najciekawsze się rozłazi. Ostatnio wypożyczyłem
najnowszego bonda i nie dało się tego ogladać...No bo niby jak..najpierw
ruszaja ustami , a dopiero potem słychać rozmowę...

Coraz mniej podobają mi się produkty creativa.

Użytkownik "Norbert Czulewicz" <norbert.czulewicz_at_wp.pl> napisał w
wiadomości news:9l7v0u$lbp$1_at_news.tpi.pl...