Re: Dekoder Dxr3 + soundblaster 5.1

Autor: Norbert Czulewicz (norbert.czulewicz_at_wp.pl)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 09:17:31 MET DST

Zastanawaim się czy to nie jest wina karty muzycznej.
Mam Radeona VE i karta ta ma testy zgodności ze sprzętem.
Jedynym testem jaki nie przechodzi jest test zgodności z SB Live 5.1.
Nie zgadza jej się jakiś parametr karty i pisze, że mogą być problemy z
synchronizacją dzwięku i obrazu. (tak jak by to była jakaś kiepska karta, a
może ...? ) Ale jak oglądam filmy to synchronizacja jest OK. Sam nie wiem.
Norbi.