Re: Dziwna pamiec?

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Sun 12 Aug 2001 - 14:03:18 MET DST

> udalo mi sie jednak znalezc przyczyne tych problemow, a byl nia konflikt
> pomiedzy koscmi pamieci (obie 256 MB, obie PC 133, jedna M.Tech, druga
> Seitec). Kazda z osobna dziala jak nalezy, ale jak sa razem to sie rozne
> cuda dzieja.

Taaaak, znam to z autopsji-moja płyta główna (Abit KA7) jest bardzo wybredna
jeśli chodzi o RAM. Miałem dwie kości po 128MB (jedna M-Techm druga nie
pamiętam) i każda z osobna była OK, ale jak próbowałem uruchomić je
jednocześnie, to zamiast 256MB RAMu miałem 384 ! Programy diagnostyczne, z
Norton Diagnostickiem na czele, wariowały i pokazywały cuda jakich świat nie
widział ! Teraz pozbyłem się tych kości i kupiłem oryginalne kości
VIA-wszystko hula jak ta lala. Może u Ciebie jest to samo ? Jaką masz płytę
?

CHOOCH