Dziwna pamiec?

Autor: Jacek Lampart (jlampa_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 12 Aug 2001 - 00:06:39 MET DST

Mialem ostatnio klopoty z pamiecia, tzn. komp mi sie bez przerwy
zawieszal, bios mi sie zerowal i w ogole myslalem ze osiwieje. W koncu
udalo mi sie jednak znalezc przyczyne tych problemow, a byl nia konflikt
pomiedzy koscmi pamieci (obie 256 MB, obie PC 133, jedna M.Tech, druga
Seitec). Kazda z osobna dziala jak nalezy, ale jak sa razem to sie rozne
cuda dzieja. Chcac dowiedziec sie blizej o co chodzi, sciagnalem programy
DIMM_ID oraz CTSPD, jednak, ku mojemu zdziwieniu, mowia one, ze w ogole
nie mam zadnej kosci pamieci!!! Asus Probe tez nie potrafi nic na ich
temat powiedziec. Co moze byc tego przyczyna?

--
Jacek Lampart
jlampa_at_sgh.waw.pl