Re: VirtualDub, Preview -dziala, Overlay -zawiesza sie

Autor: Andys (andys_at_toya.net.pl)
Data: Sun 12 Aug 2001 - 18:00:46 MET DST

Moim zdaniem jest to wina grafiki, mialem problemy z trybem overlay na TNT2.
Zmienilem karte na GeForce`a i problem zniknął. Co do Avera to zgrywałem w
Overlay`u tylko w 340x288. Przy maksymalnej rozdzielczości gubił zbyt wiele
klatek. Też kompresuję do DivX`a, ale sam obraz, dzwięk pozostaje
nieskompresowanym WAV`em. Pozniej kompresuję dźwięk do MP3.
Pozdr.
Andys